Take me away

I'm so saaad.. Vill bara härifrån nu, jag saknar André, vi ska lämna tillbaka älskade Pelle och Elin ska iväg i en jääävla vecka på fredag... :( åååh... jag vill bara ha sommarlov nu.
Tack för ni finns mina älsklingar E&O! Vi tre hör ihop.
/A
André, finaste ängeln som finns.
Har jag sagt hur mycket jag saknar dig? Hur mycket jag tänker på dig varje dag?
När jag tittar upp i himlen ser jag dig, jag gör verkligen det, när du pratar med mig blir jag helt till mig och vill bara flyga upp till dig. Jag får panik när jag tänker på dig, att du är borta från jorden! 
Jag tänker på din familj hela tiden, eller VÅRAN familj. Att se alla nära så ledsna var förskräckligt.
Att se dig i kistan, när kistan sänktes ner. Nej, fyfan, vad skulle jag göra?
Tårar hjälper inte för helvete, du kommer inte tillbaka för jag gråter och gråter.
Jag får helt enkelt bara inse att du är borta. Borta föralltid.
Tills jag kommer till dig.
Vila i frid, hjärtat mitt.
Jag älskar dig, förlåt för vi inte kom upp till Norge oftare. Förlåt, jag skäms. Men jag ska börja åka upp nu
mycket mycket oftare och ta hand om alla. Jag lovar.
Att dina kompisar skriver såhär på din Facebook: Jag tar bort dig nu, för jag klarar inte av att se dig.
Jag förstår inte riktigt det. Nej, fy..
Sov gott vännen, vi ses.
Denna låt spelades på din begravning. I will never forget you.


Sen vill jag bara tacka min älskade vän Jennifer, tack för allt du gjort för mig. Du kommer alltid att ha mig mitt hjärta. I love you.

Kommentarer

Drop a comment!

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

Email (bara vi som ser);

Namnet på din blogg;

Spell it out..

Trackback
RSS 2.0