Första inlägget ifrån min sidaaa!

Chacha
Juuuust nuuuu sitter jag och myser in mig i en filt och kollar på A WALK TOOOO REMEMBER.
jag har sett den ca.100 gånger i mitt liv,inte för att någon fråga eller? men det är sånt tråkigt man ska få reda på i bloggar.HIHI.
Hihih den filmen är så syyyt man typ dööör ba! hihihihi fnizz.
Jag är seriösast på denna blogg.Framgångsrikast också.
Ni ska fåå någraa vääldigt söta bilder snart.
Ska bara berätta om min daaaaaaaag(BLOGGSNACK)

Jag vaknade upp med en pelle på huvudet.
Sedan gjorde jag o och a en underbar frukost till ANNE (olivia och amelias mammi)
Jag är hennes extra dotter så vi skrev en lapp att vi älskade henne också,hihi.
Sen åkte jag och O till torget och köpte morsdags presenter till min mamma faktist.
de bleeev en odd molly bodylotion och en sjal.
sedan kom min sisters and mina dogs och hämtade mig på eketrä så åkte vi heeem och åt middag med min mor. (hon hade brännt maten så vi fick vänta) inom paranteees BLOGGSNACK.
sen gick jag med min gode vän melissa till pizzzerian och beställde pizzzaa fast jag hjälpte faktist inte till å bära.
Menmen,sen dess har jag bara suttit here.precis here.

Exaaakt år gammal bild.

pussokram
/E


Kommentarer

Drop a comment!

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

Email (bara vi som ser);

Namnet på din blogg;

Spell it out..

Trackback
RSS 2.0