the back-up plan

Usch, jag har så himla ont i magen att jag nästan ser stjärnor. Har nyss tagit en dusch och det hjälpte för stunden men nu är det tillbaka igen. Ligger och halvkollar på CSI, dom har ju tappat det helt enligt mig.. Förmodligen brist på idéer, kan inte klandra dem. Komma på tusentals olika mordsscenarion, not the easiest thing in the world.

Idag har jag bara kollat på film hela dagen, varit ute med Pelle och ätit glass. Har hittat superfina väskor, och det är sällsynt ska jag säga! För att jag ska vilja ha en väska måste det vara kärlek vid första ögonkastet, för väskor är något av det bästa som finns och dem måste verkligen vara MIG för att jag ska falla.

Finasteee! Dör typ. Den ska bli min :)

Denna är också galet fin. båda färgerna passar i princip till allting!

Två ursöta, tunna hoodies. Perfekta att dra över sommarklänningen när solen gått ner!

Kommentarer
Postat av: sanna

Var kommer den andra väskan ifrån? :)

2010-06-07 @ 22:22:35
Postat av: olivia

Den kommer från www.econsciousmarket.com under märket Cherry Berry :)

2010-06-07 @ 22:24:11
URL: http://lastkiss.blogg.se/
Postat av: jennifer

sv: tack!



allt bra annars?

2010-06-08 @ 02:48:01
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Drop a comment!

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

Email (bara vi som ser);

Namnet på din blogg;

Spell it out..

Trackback
RSS 2.0