summer day has come and gone

Hellooo everyoneeee, hoppas ni haft en bra helg! För det har verkligen jag.
I fredags var jag med mina babes Malin & Jazzan, vi var på den tråkigaste festen i hela världshistorien, så vi drog illa kvickt. Istället fick vi en mysig hemmakväll! På morgonen hämtade mamma och Amelia mig, vi åkte och shoppade liteee. Jag köpte två klänningar och en bikini, möjligtvis något mer men jag är så trött nu så jag minns ingenting. Sedan åkte vi och handlade mat, och därefter hem.
Då hade jag och Amelia gaaaanska så bråttom, klockan var 5 och vi skulle vara på middagen hos Elin halv sju. Lite tajt blev det med bussar och så, men till slut kom vi fram. Hade en underbar kväll med underbara tjejer! Vi åt en god kycklingsallad med cheesecake till efterrätt, körde ölspelet & jag har aldrig och allt möjligt. Sedan åkte vi hem och jag la mig i sängen och kollade på The horsemen, riktigt äcklig film. Men sjukt bra!

Bara fem dagar kvar tills sommarlov............. IIIIH

Ingrid, jag och Lovis igår, jag vet sinnessjukt bra bild

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Hej du

inlägget ovan går ej att kommentera

Ha en fin kväll

2010-06-07 @ 18:14:06
URL: http://www.kaffehornan.se

Drop a comment!

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

Email (bara vi som ser);

Namnet på din blogg;

Spell it out..

Trackback
RSS 2.0