JAG SKA FÅNGA EN SOMMAR.

jag ska fånga en sommar,jag ska fånga en sommar,jag ska bada i månens skeeeeeeeeeeen jag ska fånga en sommaaaaaaaar. OSV...
Har haft körövning hela daaagen,på fredag smällerere.
jag vet att vi är typ sist i sverige med att få sommarlov.
Men att vi börjar sista augusti är goood.
Har gått hem ifrån öckerö. och ni som inte vet hur långt det är borde kolla upp det.
När jag kom hem ringde telefonen och det var min skolsköterska,hon satt och berättade för mig om min psoriasis.. haha hon är bra go.
Nu ska jag sola med min systeryster.

här kommer lite egopiccccc's.. fast denna gången nya!



Kommentarer
Postat av: Saga

Söt blogg! :)

2010-06-17 @ 15:19:17
URL: http://happystore.blogg.se/

Drop a comment!

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

Email (bara vi som ser);

Namnet på din blogg;

Spell it out..

Trackback
RSS 2.0