I miss you

Hej bloggen. Amelia här..
Kom precis hem från stan, har varit med Malin och vi käkaa thaimat. Sen åkte vi hem och jag tänkte sätta på Never break down! Elin åker imorgon.. Not nice..
André fyller år imorgon :( hjärtat.. Skulle vilja ringa dig och säga grattis men icke. De går inte :(! Jag saknar dig så sinnessjukt mycket, och jag SKITER FAN FULLSTÄNDIGT i er som säger att jag tjatar om honom för jag får fan tjata hur mycket ni vill, jag bryr mig inte. Bara för ni inte vet hur det känns, era okänsliga jävlar.
Vänta bara tills ni kommer i min och mååååånga andras situation.. Då kan vi snacka!
Menmen, hoppas du får en bra födelsedag med morfar.. Saknar dig..
Vi ses snart, jag åker upp till Norge snart i sommar och tar hand om alla.. Önskar du vore där då.. jaja....
Och ni som läser det här och tänker " sluta tjata, ", ni ska ha en sak klart för er att det är fan inte lätt.
Love you

Kommentarer
Postat av: olivia

älskling (L) vem bryr sig om dom? bara för vi har en familj som vi älskar och som älskar oss, inte alla som har det min vän. han finns med oss i varenda steg vi tar, även om han inte syns.

2010-06-03 @ 20:25:44

Drop a comment!

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

Email (bara vi som ser);

Namnet på din blogg;

Spell it out..

Trackback
RSS 2.0