Elin fucking larsson

glömde nämna höjdpunkten av min dag!
Elin kom till vårat jobb, satt där och dega ba tills vi slutade, sen var jag med henne i två timmar maybe, sen får jag inte träffa henne mer innan hon åker, buhuuuu! Fy FAN vad jag kommer sakna henne. Är ledsen redan nu. Vi hade iallafall lika roligt som vi alltid har, satt på spårvagnen och grät av skratt åt saker som egentligen inte ens är roliga. Baby, ha det kickass där borta! Eller försök iallafall, med tanke på att jag stannar kvar här i Swedung. I'll be waiting for a postcard FYI.. Och försök att inte gå loss på the croatian bois.. Trots allt så har vi ju det finaste här. ♥
Börjar nästan lipa :( Vill inte att du ska åkaaaaaa...
Best friend

Kaggen e me


Mina två finaste ägodelar! Ni är ovärderliga mina små stjärnskott


Goodbye my lover, / o

Kommentarer

Drop a comment!

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

Email (bara vi som ser);

Namnet på din blogg;

Spell it out..

Trackback
RSS 2.0