as boundless as the sea

Lyckades sluta ögonen och somna till slut. Vaknade vid ett, och nu är vi hemma igen.

Natten ägnades åt att kolla klart på säsong två av SATC, helt sjukt hur mycket man lever sig in i serien. När
Mr. Big ska åka till Paris och lämnar Carries lägenhet, det låter löjligt men jag fick faktiskt riktigt ont i mitt hjärta där. Och för att inte tala om när Carrie får syn på honom med "pinnen utan själ" - hans nya (fula) 27-åriga flickvän på festen i the Hamptons.. Wellwell that was not my point here, klänningen här ovanför var ett av de underbara plagg jag hittat på nätet inatt, när jag kollat klart på min favvoserie. Fin va? Dock står det inte i beskrivningen vilket material den är i, hoppas på silke..

Kommentarer

Drop a comment!

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

Email (bara vi som ser);

Namnet på din blogg;

Spell it out..

Trackback
RSS 2.0