Am I supposed to hang around and wait forever?

God kväll på er! Ligger just nu i min säng och har börjat kolla på en film, Youth in revolt men den verkar inte så bra som jag trodde så ska nog sätta på en annan.
Idag har vi shoppat lite nödvändigheter.. Köpte lite söta underkläder + ett par ursöta pyjamasshorts som var rutiga. Tog kort på dem med mobilen men som vanligt så är sladden på vift. En kokosdoftande body lotion fick följa med mig hem också.
Trots allt så har jag varit sur idag, har en mensvärk utom denna jord alltså. Men har knaprat en mazza piller så förhoppningsvis vaknar jag inte inatt utav kramp. Till middag blev det pizza från Cyrano, det var gott men jag är ju bara så in i bonken godissugen så ville gå till Preem och lasta på mig lite ice cream men ingen ville ta följe med mig och att gå själv finns inte på kartan. Så det fick bli jordnötter och sprite.
Inatt tänker jag inte försöka sova förrän jag är sådär riktigt trött att mina fötter kliar på det sättet som dom alltid gör precis innan jag somnar. Ska ligga och kolla på romantiska komedier hela kvällen, that's kinda my thing..

thinking of you


/O

Kommentarer

Drop a comment!

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

Email (bara vi som ser);

Namnet på din blogg;

Spell it out..

Trackback
RSS 2.0