Im on a boat bitch

Heeej stjärnbloggen.. Nu sitter jag i båten..har precis avlänt från skärhamn..där jag fick köpt en jacka som jag ångrar som in i.funderar på att simma tillbaka.iallafall i lördags kom vi till mollösund..där jag träffade amie felicia cassandra och freija.sen träffade jag dom igen och då var andreas med sen gick vi till en båt sen shalala till en sjöbod där jag avvek vid cirkus 02.30 för jag orkade inte snacka tatueringar mer.. Sen på söndagen när jag vaknade var jag så Jävla sjuk igen så jag bara ramlade hit och dit..och så var jag illröd i min lilla hals.inte bra..så vi åkte till marstrand och åt sen åkte vi till kärringön,mysigaste ÄVER!och sen idag skärhamn och nu är jag påväg till önneredsbrygga iiih,ska åka till mina lovers. Asmkt gödis ..pö ssss

Kommentarer

Drop a comment!

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

Email (bara vi som ser);

Namnet på din blogg;

Spell it out..

Trackback
RSS 2.0